Cumpărați prin telefon
+40 31 2296823 (9.00–18.00)
Toate despre cumpărături
Meniu

Procedura de reclamații

Dorim să vă ușurăm achiziția în Ovinshop, nu numai ce aceea vă extindem perioada de returnare legală de la 14 zile la 30 de zile. În termen de o lună, puteți returna gratuit bunurile neutilizate în starea inițială.

Ce trebuie făcut, când...

RETURNAREA DE BUNURI

Completează formularul

Ambalează și scrie codul Coletăriei

Du-l la cel mai apropiat punct de Coletărie

Returnarea gratuita prin Coletarie

La Ovinshop, avem un sistem simplu de returnarea bunurilor. Dacă sunteți un membru înregistrat al familiei de oite, după autentificare veți găsi în meniul din Contul meu Returnarea de bunuri, unde selectați produsul din istoricul comenzilor pe care doriți să le returnați. Dacă nu sunteți autentificat, pur și simplu completați numărul de comandă și e-mailul dvs. în sistemul de retur. În pasul următor, selectați doar produsul din comanda pe care doriți să-l returnați și obțineți un cod pe care îl veți scrie vizibil pe pachetMărfurile ambalate cu grijă în coletul, cu adresa și codul, vor fi trimise la cel mai apropiat punct de Coletarie, unde vor prelua coletul de la dvs. și ni le vor trimite pe cheltuiala noastră. După primirea mărfii, vă vom rambursa banii în contul dvs. în termen de 14 zile.

Returnare prin Poșta Română sau curier

Pe cheltuiala dvs., ne puteți trimite mărfurile prin intermediul Poșta Română. Procedați în același mod ca returul prin Coletarie, cu excepția faptului că ne trimiteți mărfurile pe cheltuiala dvs. și alegeți un transportator.

Bunurile trimiteți la adresa:
Ovečkárna.cz
Masarykova / 1106
763 02 ZLÍN

Returnare de bunuri

SCHIMB DE BUNURI

Ați cumpărat dimensiunea greșită și ați dori să înlocuiți mărfurile? Returnați-ne bunurile nesatisfăcătoare conform procedurii de mai sus, iar în nota din sistemul de retur, scrieți codul produsului (îl puteți găsi întotdeauna sub numele produsului) și dimensiunea pe care doriți să vă trimitem. După primirea coletului, vă vom trimite un produs nou în cel mai scurt timp.

Schimb de bunuri

RECLAMATIE

Marfa te dezamăgește? Ne pare rău, dar precis vom găsi soluția. Ne puteți spune ce s-a întâmplat cu ajutorul sistemului nostru de reclamație. Dacă sunteți un membru înregistrat al familiei de oițe, după logare, veți găsi în meniul de sub Contul meu Reclamație, unde selectați un produs din istoricul comenzilor pe care doriți să îl reclamați. Dacă nu sunteți autentificat, trebuie doar să completați numărul comenzii și e-mailul dvs. În pasul următor, selectați doar produsul din comanda pe care doriți să o reclamați. Completați câteva rânduri și spuneți-ne care este problema. Vei primi apoi codul de expediere.
Ambalarea cu grijă a mărfii în colet cu adresa și codul va fi trimis la cel mai apropiat punct de Coletărie, unde îl vor primi de la d-voastră și ne vor trimite noi pe cheltuiala noastră. Puteți trimite coletul pe cheltuiala dvs. printr-un alt transportator (precum și returnarea mărfurilor) la adresa:

Ovečkárna.cz
Masarykova / 1106
763 02 ZLÍN

Cel târziu în timp de 30 de zile vă vom scrie despre modul de rezolvare a reclamației.

Reclamare de bunuri

MOTIVELE PENTRU RETURNAREA ȘI RECLAMAREA DE BUNURI

Înapoi la totul despre cumpărături