Cumpărați prin telefon
+40 31 2296823 (9.00–18.00)
Toate despre cumpărături
Meniu

Informații importante despre funcționarea magazinului on-line cu privire la situația actuală

Informații importante despre funcționarea magazinului on-line cu privire la situația actuală

Stimați clienți a Ovinshop.ro,

pe măsură ce situația cu infecția cu Covid-19 se dezvoltă, v-am pregătit pentru dumneavoastră un rezumat al celor mai importante informații referitoare la achiziționarea magazinului nostru on-line.

Dorim să vă asigurăm că funcționăm ca un magazin electronic la fel ca înainte de anunțarea stării de urgență, cu doar câteva modificări care nu sunt atât de importante pentru dvs., ca și clienții noștri.

Un alt punct important pe care ne-am dori să-l spunem este că nu trebuie să vă faceți griji pentru răspândirea virusului prin pachetele pe care le trimitem, fiindcă transmiterea este posibilă doar de la om la om. Desigur, în compania noastră este regulamentul de igienă strict.

Situația nu este ușoară pentru niciunul dintre noi și noi, la Ovinshop, credem că, dacă ne comportăm responsabil și respectăm reglementările guvernamentale, împreună vom supraviețui acestor vremuri dificile.

Pachetul meu va fi livrat în timpul mențonat?

Vă putem asigura că vom trimite comenzile primite până la 13:00 în aceeași zi. Din păcate, este posibil ca transportatorii să întârzie livrarea expedierii din cauza situației. În momentul de față, toți operatorii operează ca de obicei, dar vom monitoriza situația și, în cazul unor schimbări extraordinare, vă vom contacta.

Ce se întâmplă dacă mă aflu în carantină sau comuna noastră este închisă?

Pentru aceste cazuri ne oferim să păstrăm comanda dvs. până la momentul în care aceasta vă poate fi expediată. Comanda dvs. plătită este în siguranță la noi și va fi trimisă cât mai curând posibil.

Cum pot plăti comanda mea?

Pentru cel mai scurt timp posibil de contact la predarea coletului către curier, vă recomandăm să utilizați plata prin transfer bancar sau prin gateway-ul de plată Gopay, adică cu cardul. Dacă nu este posibilă expedierea comenzilor, comanda dvs. plătită va fi în siguranță la noi și vă va fi trimisă cât mai curând posibil.

Ce se întâmplă dacă vreau să returnez sau să schimb schimbul de mărfuri, dar nu am opțiunea de a trimite pachetul?

Ca standard, oferim o perioadă de înlocuire și returnare de 30 de zile. Cu toate acestea, dorim să găzduim clienții noștri cât mai mult, așa că, dacă nu aveți opțiunea de a ne trimite pachetul înapoi, vă rugăm să includeți acest lucru în nota/comentariu de retur. Imediat ce situația o va permite, trimiteți-ne pachetul și vom proceda ca standard - vom înlocui mărfurile sau vom restitui banii în contul menționat în termen de 14 zile de la primirea expedierii.

Folosiți acest link pentru a returna sau schimba produsele:https://www.ovinshop.ro/comanda-de-incarcare/returns/

Ce se întâmplă dacă mărfurile sunt vândute, când vor fi din nou în stoc?

Acum suntem bine aprovizionați pentru a satisface toate cernțele clienților noștri. Cu toate acestea, situația se dezvoltă imprevizibil și, prin urmare, unele dintre produsele noastre pot fi epuizate. Vom face tot ce putem pentru re-stocarea pieselor care lipsesc, astfel încât să puteți comanda ceea ce doriți.

Cu toate acestea, pot exista momente în care nu vom putea produce numărul necesar de piese, iar mărfurile nu vor fi disponibile pentru o perioadă mai lungă de timp. Prin urmare, vă solicităm îngăduință și vă oferim posibilitatea de a activa paznicul pentru un produs epuizat, care vă va trimite imediat un mesaj că mărfurile sunt disponibile din nou.

Dacă ar interveni o situație în care toți expeditorii anulează livrarea, livrările dvs. vor fi în siguranță în depozitul nostru și vor fi expediate imediat ce situația va fi mai bună.

Citiți mai departe